top of page

 Efi's posts

אימון לניהול עצמי - ניהול זמן

אפי רוזנברג - קואצ'ר


בקורסים שונים בחוגים להנדסה, מנהל עסקים ופסיכולוגיה למדתי על היכולת לניהול עצמי, אותה יכולת המתפתחת אצל האדם מילדותו, אותה יכולת שמאפשרת לאדם לתכנן, לנהל ולבנות את עתידו, את הידע אשר רכשתי אני משלב בתהליך האימון לניהול עצמי, המאפשר לנהל זמן בצורה יותר אפקטיבית. בפוסט זה אשתף אתכם בשאלות המתעוררות כאשר בוחנים את הנושא


במצב הטבעי של חייכם אתם מוצאים את עצמכם בג'אגלינג בין תחומי החיים - עבודה, בית, חיי חברה, תחביבים....

בתוך העבודה אתם מקיימים ג'אגלינג בפני עצמו בן תחומי העיסוק – משימות שיש לבצע בזמן, תקשורת עם לקוחות, ספקים, מנהלים ועובדים, ישיבות מסוגים שונים, כמובן בלתמי"ם, אותם אירועים בלתי צפויים, הנכנסים בדיוק בזמן הכי לא נוח ודורשים תשומת לב מלאה שלכם עכשיו!

ניהול זמן הוא היכולת לתכנן ולשלוט על האופן בו אתם מקצים פעילויות לשעות היום, כך שהמטרות אשר הצבתם לעצמכם יושגו בדרך יעילה. ניהול זמן לקוי יכול להיות קשור לדחיינות, חוסר יכולת להגיד "לא", בעיות קשב או קשיים בשליטה עצמית.

האם ניתן לשנות הרגלי חיים וסגנון אישי שעוצבו במשך שנים רבות, באימון אישי, טוב ככל שיהיה? לשאלה הזו כיוונתי כאשר עצבתי את תהליך האימון האישי המיועד להעניק לכם שליטה טובה יותר בחייכם באמצעות ניהול זמן אפקטיבי.

במפגשי האימון אני מציג את המכשולים העיקריים, ומול כל מכשול מציע דרך חלופית. המטרה שלי פשוטה, לאפשר לכל אחד לבחור מכשול אחד או שניים המכבידים עליו ולתרגל דרך חלופית פשוטה וישימה. אני מאמין כי כל שיפור תעשו יקטין את רמות הלחץ שלכם ויעלה את הרווחה האישית שלכם. ואלו שלעצמם הם כבר סיבות מעולות להצטרף לאימון אישי לחיים בשליטה.

Featured Posts

Recent Posts

Archive

Search By Tags

Follow Us

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page