top of page

 סדנת שירות לקוחות - לחברות בלבד ! 


סדנת השירות המובילה (ILBS) מבתי ספר למנהל 
 

של ליגת הקיסוס  Ivy League הכוללת :

אימון אישי בקבוצה להעצמה אישית וצוותית

שיפור מיומנויות תקשורת בין אישיות

4 טיפוסי לקוחות, מאפיינים,דרכי תקשורת 

המיוחד והשונה בשירות פרונטלי/טלפוני

שפת גוף - מתחברים או יוצרים מרחק?

איך אומרים "לא" בשפת ה"כן"

טיפול באירועים ולקוחות מאתגרים

כלים אישיים לשליטה וניהול עצמי[מיינדפולנס, NLP]

 

הגדרת חזון השירות וערכי השירות של החברה

 

תרגום חזון החברה וערכי החברה לאמנת שירות

למה אנחנו

למה אנחנו ?

אצלנו תעברו שלושה מפגשי סדנה משני תודעה.
 
הסדנאות מועברות על ידי אפרים רוזנברג Bsc MBA המומחה לניהול והפעלת מרכזי שירות.
 
איתנו תלמדו ....

תקשורת בין אישית
שירות לקוחות - תקשורת בין אישית
לטפל נכון בלקוח הכועס
שירות לקוחות - הלקוח הכועס
להתגבר על התנגדויות
שירות לקוחות - התנגדויות
תסריטי שיחה מנצחים
שירות לקוחות - תסריטי שיחה

הדרך ליצירת סדנת שירות לקוחות [ILBS]

הקדשתי זמן רב לחקור את התאוריה והפרקטיקה של השירות וניהול השירות באקדמיה וכמנהל בכיר בחברות שירות מובילות. כך שאחרים יוכלו ללמוד ממני להצטיין בשירות.

 

התאוריה נלקחה מקונסורציום של ידע הקיים בליגת הקיסוס, הפרקטיקה מ 20 שנות התנסות כסמנכ"ל ויזה ו- AIG  וכמנכ"ל טלכלל, קג"מ ו SBC כאשר תהליכי שירות מושתתים על כלכלה, ניהול סיכונים, משפט, מנהל, פסיכולוגיה וחינוך.  

 

אני מאמין כי מיומנויות שירות חיוניות להצלחת כל חברה עסקית, לא רק לעוסקים בפועל בשירות אלא ובעיקר למנהלים ואנשי מכירות. ארגון הרוכש מיומנויות שירות יצליח ביצירת קהל לקוחות מרוצה ונאמן, יפתח שותפויות, יסגור עסקות וימנע מסיכונים כלכלים ופגיעה במוניטין.

 

שלך כתמיד

 

אפי רוזנברג

 

הדרך אל
שותפים ומנחים

יאיר שורץ

יוצר ומנחה סדנאות בשירות, מכירות והעצמה אישית. משלב בעבודתו כלי אימון מתקדמים, ניסיון רב כיזם ומנהל עסקים ויכולות אבחון ייחודיים. יועץ ומלווה עסקי. מוסמך להכשרת מאמנים ע"י "גומא". חבר הוועד המנהל ויו"ר הקבוצה לשיווק בלשכת המאמנים מנכ"ל ובעלים של רשת "לאומית אופטיקה"

רוי

Roy sponging Phd

Outstanding organizational consultant, gave various Coping with Change or crisis, Time & task Management. Gaine xperience in Fortune 500companies such as Chase manhattan Bank, Exxon,Deutche Landes Bank, the Hazelden Foundation, and others

אפי רוזנברג - קאוצ'ר

אפי רוזנברג BSc IE, MBA

יועץ עסקי וארגוני, יוצר ומנחה סדנאות ניהול, ניהול זמן, מכירה ושירות, יועץ ומלווה עסקי. כמנחה משלב מניסיונו כסמנכ"ל וכמנכ"ל בחברות מובילות במשק הישראלי כויזה, AIG, טלכלל, קג"מ ו -SBC. מדריך קבוצות מוסמך ע"י Dale Carnegie, מאמן מוסמך ע"י "גומא". חבר הנהלת לשכת היועצים בישראל. ​יוזם ומנהל השותפות.

יש לנו מוצרים משלימים מעולים עבורכם

מוצרים משלימים

אימון אישי לחיים

תהליך אישי או קבוצתי המבוסס על שיטת קבלה ומחוייבות בשילוב טכניקות קשיבות - מיינדפולנס

סדנת מכירות

לטפל בהתנגדויות, לסגור עסקות, לנהל מו"מ מועיל

ובעיקר לחזור ולהנות ממכירות כמו פעם

ייעוץ אסטרטגי

חזון ויעדים עסקיים, תוכניות עבודה ותוכניות עסקיות, שינויים ארגוניים והחלטות עסקיות

סדנת ניהול זמן

למי שעייף מתאוריות, "דחוף - חשוב" ורוצה בכלים מעשיים ופשוטים לניהול יעיל של זמן ומשימות 

bottom of page