בניית אתר ופרסום בגוגל אדס
אתר עם תוכן שמביא לקוחות
מצוות מקצועי שמבין במכירות...
מציעים ללקוחות שלכם מוצר או שירות ?
אתם צריכים אתר שיגרום להם להתקשר אליכם מייד!
מתקשים בכתיבת תוכן, אנחנו נכתוב לכם תוכן מעניין ומושך ללא תוספת עלות
כיועץ ומאמן עסקי יצרתי עם לקוחותי
עשרות אתרים, לימדתי אותם לפרסם בגוגל
ולהגדיל את מספר הלקוחות שלהם ואת ההכנסות
הפרסום בגוגל עובד
פרסום ממומן בגוגל עובד !
אנו מציעים לך ליווי והדרכה על מערכת google AD
המאמר להלן חשוב ביותר לכל מי שרוצה לבנות לעצמו אתר,
ולהגדיל את מספר לקוחותיו והכנסותים באמצעות פרסום גידיטלי. הוא כתוב בשפה מובנת לכל אחד ולעיתים אף בהומור...
למרות חשיבותו ! רובנו לא נתעמק בו כלל!
פעם הבאה שאתם יוצרים עמוד, זכרו את התובנה שלמדתם כאן
המטרה : בניית אתר שיגרום למבקר בו ליצור אתכם קשר / לקנות מכם מוצר או שירות
במאמר זה כנראה אנפץ לך הקורא מספר מיתוסים הקשורים בבניית אתר.... המאמר בנוי כתהליך בן מספר שלבים :
שלב א' - בחינת מאפייני הלקוחות הפוטנציאליים: לא כל מי שגולש ברשת הוא לקוח שלכם. דיוק בהגדרת קהל היעד, מאפשר לבנות אתר שישיג את המטרה שלכם. בבחינה יש להתייחס אל נשים מול גברים, אל צעירים מול מבוגרים, אזור גאוגרפי וכדומה, יש להתייחס לקהלים ספציפיים. כנגזרת של ההגדרה ייבחרו הצבעים של האתר והמסרים שיועברו בו, תיבחר הטיפוגרפיה ותתבצע התאמה שלו לקהל הספציפי. התאמת האתר ללקוחות פוטנציאליים תעלה את הסיכוי לממש את המטרה שלכם.
שלב ב' - קביעת מבנה האתר: כיום אנו יודעים לנווט את הלקוח, בתוך האתר כך שיגיע במהירות ובנוחות אל המטרה : כפתור יצירת הקשר ! תהליך זה הנקרא בשפה מקצועית UI / UX משלב אלמנטים מעולם הפסיכולוגיה והתקשורת הבין אישית עם ידע בתרשימי זרימת תהליך, עיצוב גרפי ויצירתיות. המבנה חייב להיות אסתטי, נעים לעין וחשוב מכל על הגולש להבין אינטואיטיבית מה מצופה ממנו, כך התגובה שלו לאתר תהיה טובה יותר מה שיביא לתוצאות הרצויות כפי שהוגדרנו.
שלב ג' – דף הבית: דף הבית משמש באתר שאנו בונים ככריכה לספר, למעשה אנו לא ננווט את הלקוחות שלנו אל דף הבית בשום תהליך פרסומי. ולכן אנו רואים את דף הבית ככרטיס ביקור מורחב ומעצבים אותו ברוח זו
שלב ד' – עיצוב דפי המוצרים / שירותים: דף מוצר, מציג מוצר או שירות בפני קהל יעד ספציפי, הוא צריך להיות מעוצב בהתאמה לקהל היעד, לעורר סקרנות ולהניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה – ליצור קשר או לרכוש ישירות את המוצר או השירות. למעשה באמצעות דף זה אתה מנהל דיאלוג מכירתי עם הלקוח שלך, כלומר אתה אמור לחזות את הצורך של הלקוח, לתת מענה לצורך, להעביר מסר ברור מדוע על הלקוח למצוא פתרון לצורך שלו דווקא אצלך ולהניע את הלקוח לפעולה, החל ביצירת קשר וכלה ברכישה [ תהליכי UX/UI כבר אמרנו].
שלב ה' – התאמת האתר לגלישה בטלפון: הגלישה בטלפון שונה מגלישה במחשב והיא למעשה מאופיינת בניתוב גלילה ולא בניתוב תפריט, יש לבצע באתר את הפעולות הנדרשות כדי שלקוח המשתמש בטלפון יוכל לגלוש בנוחות מרבית ולא לשנות מהרגליו בעת הגלישה. הסטטיסטיקה מראה כי 80 אחוז מהלקוחות שלכם יגלשו באתר בטלפון הנייד!
וישנו תהליך SEO ובדיקת מהירות עליית אתר בטלפון, ויצירת בלוג, וכמובן יצירת קמפיין פרסום בגוגל, לכל אלו אנו נותנים פתרונות מצוינים. התקשרו אלינו 054-2005-886 אנו ממש מצפים לעבוד איתכם!